Kerron teille nyt tarinan siitä, miten asioiden pitäisi sujua kaikkialla. Eräänä päivänä käytettyinä ostetut FINSK-merkkiset kenkäni hajosivat. Olin kävelemässä kotiin, kun toisesta kengästäni vaan tipahti korko maahan. Kun tarkastelin kenkää kotona, huomasin, että korkoa kengässä kiinni pitävä tukiruuvi oli napsahtanut poikki. Harmittelin tilannetta ja suunnittelin vieväni kengät suutarille korjattavaksi.

Tarina ei kuitenkaan pääty tähän. Minua kuitenkin painostettiin lähettämään aiheesta FINSKille sähköpostia ja lopulta uskaltauduinkin kertomaan tapahtuneesta sähköpostitse. Kirjoitin yksityiskohtaisen sähköpostin eräänä tiistai-iltana ja minulle vastattiin alle tunnissa näin:

Thank you for your email.  This is (yhteyshenkilön nimi) at FINSK and I do apologise for your very unfortunate luck with the shoe.  I can assure you that the quality on FINSK shoes is our priority and this never happens.  Do you think it is possible to ship those shoes back to me?  I am going to the factory on (päivämäärä) (maybe before that) and would like to take your shoes to them and change both heels.  This is very good feedback and I will make this my priority to fix this.

I would be happy to reimburse your postage, if you could send the shoes with registered sign for post and send to (osoitetiedot).

Please do not hesitate to contact me should you need anything else.

Hämmentyneenä kokemastani ymmärryksestä postitin siis kengät saamaani osoitteeseen 21.10.2011 yhteystietojeni kera ja jäin odottelemaan. Väliaikaraportteja kenkieni matkasti tuli tasaisin väliajoin ja sitten eräänä päivänä sain seurantakoodin lähetykselle. En ehtinyt edes tarkistaa sitä, sillä 24.11.2011 lähetti soitti ovikelloa ja sain syliini FINSK-nauhoin koristellut paketin.

Kengät palasivat luokseni puhdistettuina sekä korjattuina ja ihan uuden pölypussin kera. Tippahan siinä meinasi tirahtaa linssiin, kun ne oli pakattukin aivan kuin uusi kenkäpari. Tämä on sitä todellista asiakaspalvelua. KIITOS!<3